«Экологиялық сауатсыздықты» жоюда жалпы білім беретін мектепке ерекше рөл беріледі, өйткені ол арқылы табиғат ресурстарын әлеуетті пайдаланушылар өтеді. Табиғат, адам, экономика – географияның үш тірегі. Олар бірге зерттеліп, олардың арасындағы байланыс картада көрсетілген жерде географияның бар екені даусыз. Адам экологиясы адамдардың өмірін, денсаулығын, қызметін Жерді мекендейтін барлық тіршілік иелерімен байланыстырады; адамды жер әлемінің дәл ортасына қояды. Бірақ мұндай экология география түрінде екі мың жылдан бері бар! Қазақстан географиясын оқу барысында экологиялық білім беру еліміздің экологиялық мәселелерін қарастыру арқылы жүзеге асырылады. Каспий теңізінің, Арал теңізінің және басқа да ірі су айдындарының проблемаларына ерекше назар аударылады. Әрбір бөлімді зерделеу нәтижелері бойынша оқушылар проблемаларды сипаттап қана қоймай, сонымен қатар оларды шешу жолдарын ұсынатын өздерінің презентацияларын әзірлейді.