"Педагог мәртебесі туралы" ҚР заңы, ең алдымен, кадрларды даярлау сапасын, олардың кәсіби құзыретін арттыруды көздейді, бұл қазіргі уақытта білім берудің жаңартылған мазмұнында қажет. "Педагог мәртебесі туралы" заң 21 мақаладан тұрады және Педагогтың кәсіби қызметінде, материалдық қамтамасыз ету, көтермелеу, әлеуметтік кепілдіктер, педагогтың міндеттері және т.б. құқықтарын қарастырады. Бұл оқу-тәрбие үдерісімен кәсіби айналысатын адам. Осы ұғым, менің ойымша, мұғалімнің функционалдық міндеттерін анықтайды, ол немен шұғылдануға тиіс екенін, оның жауапкершілік аймағына енбейтінін анықтайды. Педагог балаларды оқытады, тәрбиелеуде көмек көрсетеді, оқушының тұлғасын қалыптастырады. Әрине, бұл мұғалімнің функционалдық міндеттеріне енуі керек. Кеңес оқушылары үшін күнделіктегі екілікті көру ең қорқынышты ұйқы болды. Ал егер де барлық сыныпта есеп беретін болса-жер арқылы ұяттан құлатуға болады... Ұстаздың беделі көп емес еді, - дейді Кеңес мектептерінің түлектері. Қазір жаман баға үшін кейбір ата-аналар педагогтарды айыптайды. Жас, нашар түсіндіреді немесе балаларға қарайды. Мұндай тарапты да жоюға болмайды. Бірақ ешқандай жағдайда да оқушылар да, олардың ата-аналары да оқытушыларды қорлауға немесе қорлауға құқығы жоқ..Қазір кейбір ата-аналар баланы тапсырды деп санайды, ол мектепте оқып, тәрбиеленуі тиіс. Жоқ, біз тәрбиелеу емес, тәрбиеге көмек көрсетуге тиіспіз. "Педагог мәртебесі туралы" Заң баланы тәрбиелеу жөніндегі өзінің тікелей міндеттерін орындамаса, ата-аналардан жазаны, жазаны көздейді.Бізде "білім туралы" Заң, "бала құқығын қорғау туралы" заң, "Неке және отбасы туралы" Кодекс бар және онда ата-ананың тәрбиеге қалай қарауы керек және оған мемлекет қандай талаптар қояды? Менің ойымша, бізге "педагог мәртебесі туралы" заңнан басқа, ата-ананың жауапкершілігі туралы заң қажет.
"Педагог мәртебесі туралы" Заңның қабылдануымен мұғалімдер өз кәсіби қызметінде жауапкершіліктен босатылмайды. Бұл жерде мұғалім қол сұғылмаушылық мәртебесін алады дейді ешкім. Егер полиция қызметкерлерін қызметтік міндеттерін атқару кезінде қорлайтын болса, онда бұл заңмен жазаланады. Демек, егер мұғалім өзінің кәсіби міндеттерін орындаса, сонымен қатар оқушы немесе ата – ана тарапынан оның атына әдепсіз сөздер түссе-бұл да, кем дегенде, әкімшілік заңмен қудалануы тиіс ."Педагог мәртебесі туралы" заңда көзделген жаңалықтарды мен бір жақты қолдаймын. Біз өзіне қандай да бір ерекше назар аударуды талап етпейміз, біз ата-аналар да, оқушылар да білім алу үшін мектепке келгенін анық түсінуді талап етеміз. Ата-аналар тарапынан бақылау сәтті оқу үшін маңызды. Менің ойымша, егер аналар мен әкелер үй тапсырмасының орындалуын заң бойынша қадағалауға міндеттесе, жақсы болар еді, өйткені бұл олардың балаға игілігі үшін мектеп ата-ана, мұғалім мен оқушылар арасындағы диалог алаңы болуы тиіс. Барлық тараптардың мүдделері ескерілуі тиіс. Менің ата-аналар, өйткені олар бізге ретінде саласындағы қызметті алу. Біздің ойымызша: егер оқушы жаман тарихқа түссе – мектеп кінәлі, ал егер ол табысқа жетсе – бұл ата-аналардың еңбегі.Біздің жұмысымызда ең маңыздысы – педагогтердің тағдырдың еркі бойынша емес, мұғалімнің көз жануы үшін келуі. Мектеп-бұл энергетикалық алмасудың қоймасы. Біз кішкентай балаларды қабылдаймыз, ал ересектерді, жас адамдарды өз пікірлерімен, дүниетанымымен шығарамыз. Педагог мәртебесі туралы заң-бұл біздің еліміздегі әрбір жеке педагогтың рөлін және педагогикалық қоғамдастықтың беделін нығайтуға бағытталған маңызды қадам. "Педагогтардың жағдайын сапалы жақсартатын барлық нормалар бекітілді, мамандық жастар мен өскелең ұрпақ үшін тартымды болады. Бұл қазіргі уақытта кадрлардың жетіспейтінін ескерсек, өзекті мәселе. Бұл заң жастарды ынталандыруға мүмкіндік береді.