Халық даналығы, өткенді білмей, бүгінгі күннің шынайы мағынасын және болашақ мақсатын түсіну мүмкін емес. Математика сабақтарында тарихи материалдарды пайдалану қажеттілігі күмән тудырмайды, сонымен қатар бұл - оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, оқушылардың эстетикалық талғамын дамыту, патриотизмге тәрбиелеу үшін тамаша және пәрменді құрал. Сондықтан "математикалық мозаика" жазғы математика мектебінде оқушылар Қазақстан тарихы бойынша өз есептерін шығару және құрастыру бойынша жұмыс істеді.
Ұсынылған тапсырмаларды шеше отырып, балалар өткенге батырды, оның суреттерін нақты көрсетті, сонымен қатар өткен оқиғаларға қалай қатысса да. Бұл сабақ ой-өрісінің кеңеюіне, отаншылдыққа тәрбиелеуге және Отанымыздың тарихи ескерткіштеріне ұқыпты қарауға ықпал етті.