Бүгінгі балаларды оқыта отырып, көпшілігімізде келесі сұрақ туындайды: неге қазіргі балаларды кітаппен таныстыру оңай емес? ИЯ, қазіргі әлемде оқусыз жасауға көмектесетін технологиялар тез дамып келеді. Шынында да, бүгін сөздіктер, энциклопедиялар туралы ақпарат іздеудің қажеті жоқ. Интернетке ену арқылы біз тек жүрегіміз қалаған нәрсені таба аламыз. Немесе оқуды ауыстырыңыз аудио опция.
Бірақ балаларға оқудың қазіргі уақытта технология бізге бергеннен әлдеқайда жақсы эмоциялар беретінін қалай дәлелдеуге болады. Кітап біздің қиялымызды, сөйлеуімізді ғана емес, ақыл-ойымызды да дамытады. Шынында да, мұғалімнің алдында оқуды ғана емес, мәнерлеп оқуды да үйрету, шығарманың негізгі идеясын және автордың тұлғалар мен оқиғаларға қатынасын анықтау, басты және қосалқы кейіпкерлерді анықтау, олардың қарым-қатынасын түсіну, әр кейіпкерге сипаттама беру сияқты міндет тұр.
Ол үшін сабақтарда әртүрлі стандартты емес әдістерді қолдануға болады. Солардың бірі-театрландыру. Сондай-ақ, театрландыру элементтерін әдеби оқу сабақтарында қолдануға болады-рөлдер бойынша оқу.
Мұндай жұмыс кезінде біз рөлдерді бірге таратуды, оқығанымызды ұжымдық талқылауды, бір-бірімізбен келісуді, әр кейіпкердің мінезін дауыспен жеткізуді, рөлдерді оқығанда мимиканы, қимылдарды, интонацияны қолдануды үйренеміз.
Осындай сабақтардың бірі 2 "А" сыныбында Э.Успенскийдің "Федор ағай мектепке барады" тақырыбында әдеби оқу сабағы болды. Балалар керемет көркемдік қабілеттерін көрсетті, сахналық қойылымға үлкен қызығушылықпен қатысты.
Қабылдау сабақтарында театрландыруды қолдану әдеби оқу сабағының сапасын арттыруға көмектеседі. сондай-ақ оқуға деген қызығушылық сөзсіз.
Бастауыш сынып мұғалімі Минина Людмила Николаевна