Қазіргі білім берудің негізі басқа мектеп пәндерімен қатар информатика болып табылады, өйткені ол дүниетанымды, оқу және коммуникативті дағдыларды қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, сонымен қатар оқушының жеке басының жан-жақты дамуына ықпал етеді.
Бастауыш мектеп балаларының ойлауы негізгі және орта мектеп балаларынан айтарлықтай ерекшеленеді. Бастауыш сынып мұғалімі оқытылатын материал курсының мазмұнына сәйкес бастауыш сынып оқушысының бастапқы идеяларының жүйесін құруы, қалыптастыруы қажет.
Алдыңғы қатарда ақпаратты ұсыну нысаны, тірі және жансыз жүйелерді басқару заңдылықтары және т. б.. Осы әдістердің арқасында бастауыш сынып оқушылары оқу материалын игеріп қана қоймай, оқу материалы олардың дамуына белсенді ықпал етеді. Сонымен қатар, информатиканы игеру барысында оқу материалы басқа пәндерді оқуға да көмектесе бастайды, өйткені көптеген тақырыптар дамушы және жалпылама сипатта болады.
Бірте-бірте оқушының идеялары мақсатты түрде кеңейіп, төртінші сыныптың соңында балалар информатиканың маңызды теориялық бөлімдерін қабылдауға және ақпараттық технологияларды оңай игеруге дайын, өйткені олардың санасында адам мен компьютердің қарым-қатынасы, соңғысының мүмкіндіктері туралы берік шынайы идеялар қалыптасады.