"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 3 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №3 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования по Акмолинской области» 

СоцСети

   

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Lead-in сабағының кезеңін құру

09.03.2021

Қорғасын кезеңі-бұл маңызды, ағылшын тілі сабағындағы кезең, әр жаңа модульдің басында немесе жаңа материалды енгізу кезінде 3-5 минутқа созылуы мүмкін. Бұл сабақтың басында оқушыларды оқуға дайындау және студенттер мен оқылған ақпарат арасында коммуникативті байланыс орнату үшін қолданылатын нақты әдіс.

Lead-in кезеңінің мақсаттары-оқушыларды сабақтың тақырыбына тарту, олардың жаңа тақырып бойынша білімдерін анықтау, тақырыпты зерделеу кезінде оқушылардың қандай қиындықтарға тап болуы мүмкін екенін түсіну және болашақта оның қаншалықты өзекті және не үшін қажет екенін көрсету.

Әдетте, Lead-in кішігірім тапсырмадан тұрады. Бұл мүмкін:

жауаптар;

медиа файлдармен жұмыс;

жағдайды талқылау немесе тақырыпқа қатысты өзекті жаңалықтар;

ассоциативті сөздерді немесе сөз тіркестерін қайталау.

Мұнда Lead-in-дің тағы бірнеше нұсқалары бар.

Жүйелілік. Мысалы, Ай тақырыбы. Оқушыға дұрыс емес тәртіпте тұрған айлардың тізімін көрсетіңіз. Тізімге қарап, дұрыс құрастыруды ұсыныңыз.

Бір артық. Тақтаға сөздермен бірнеше жол жазыңыз. Міндет-бір қосымша сөзді жою. Ойлануға бір минут беріңіз. Содан кейін студенттердің бірі жолды оқиды, кесіп тастау керек сөзді атайды және оның себебін түсіндіреді.Сіз белгілі дәйексөзді немесе мәлімдемені қолдана аласыз және оларды сабақтың тақырыбымен байланыстыра аласыз.

Lead-in тапсырмасы қандай болуы мүмкін?

Біріншіден, ол сабақтың тақырыбына сәйкес келуі керек. Егер сіз азық-түлікті зерттеуді жоспарласаңыз, онда қызығушылық тудыратын тағамның суреттерін көрсету орынды. "Көпірді" ұсыну және ауысуды қалай қызықты ету керектігі туралы ойлану керек, өйткені дәл осы кезең сабақтың негізгі бөлігінде жұмыс істеуге итермелейді.

Ол көп уақытты қажет етпеуі керек. Оқушы тақырыпқа неғұрлым тез қатысса, сабақ соғұрлым оңай және тиімді болады.

 

Кисанова З.С. ағылшын тілі мұғалімі

 

 

 

 

Просмотров: 173


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст