1. Жалпы ережелер
1. Асхана мен білім беру нысаны қызметкерлері арасында COVID-19 таралуын болдырмау мақсатында:
- күнделікті" Кіру сүзгісін " байланыссыз термометрия жүргізу және дене қызуы жоғары және (немесе) респираторлық инфекция белгілері (жоғары температура, жөтел, мұрынның бітелуі) бар адамдарды міндетті түрде оқшаулау арқылы қағаз немесе электрондық жеткізгіште (білім беру объектісінің ғимаратынан оқшауланған кіру жағдайында) тіркеу арқылы ұйымдастыру);
- объектіге кіру кезінде қолды тері антисептигімен (оның ішінде орнатылған мөлшерлегіштердің көмегімен) немесе дезинфекциялау сулықтарымен өңдеуге арналған орынды ұйымдастыру (білім беру объектісінің ғимаратынан оқшауланған кіру жағдайында);
- тұрақты қол гигиенасы үшін жалпы пайдалану орындарында (өндірістік үй-жайлар, санитариялық тораптар) қолды сабынмен жууға арналған қолжуғыштар (оның ішінде қабырғалық мөлшерлегіштермен жабдықталған), қолды тері антисептигімен өңдеуге арналған мөлшерлегіштер, жеке қағаз сүлгілер немесе электр сүлгілер, қақпақты ашуға арналған аяқ педалі бар қоқыс контейнерлері орнатылады;
- персонал келушілермен жұмыс істеу кезінде оларды пайдалану үшін бір реттік медициналық маскалармен (жұмыс ауысымының және маскалардың ауысымының ұзақтығына қарай 3 сағатта кемінде 1 рет), сондай-ақ қолды өңдеу үшін дезинфекциялау сулықтарымен немесе тері антисептиктерімен, қолғаптармен, дезинфекциялау құралдарымен қамтамасыз етілсін. Бір рет қолданылатын маскаларды қайта пайдалануға, сондай-ақ ылғалдандырылған маскаларды пайдалануға жол берілмейді;
- жұмыс орындары арасындағы қашықтықты (кемінде 1,5 метр) сақтай отырып, объектінің жұмыс істеуі үшін қажетті ең аз мөлшерде асхананың қызметтік өндірістік үй-жайларында персоналдың болуын қамтамасыз ету);
- өндірістік процестермен (технологиялық жабдықты жөндеу және қызмет көрсету, шикізат пен өнімді жеткізу) байланысты жұмыстарды орындайтын тұлғаларды қоспағанда, асхана қызметімен байланысты емес адамдардың қолжетімділігін шектеу; - үзіліс және демалыс уақытында асхана қызметкерлерінің орын ауыстыруын шектеу (объектінің аумағынан шығу, лауазымдық міндеттерін орындаумен байланысты емес басқа учаскелерге орын ауыстыру);
- білім беру объектісінің оқушыларымен, оқытушылар құрамымен және персоналымен ғана байланысатын қызметкерлерді анықтау.
2. Жедел респираторлық инфекциялар (температура 37°С жоғары, жөтел, мұрынның бітелуі) және басқа да инфекциялық аурулар белгілері бар асхана персоналы жұмысқа кіріспейді.
3. Асханаға кіре берісте және тамақтану залында қол жууға арналған жағдайлар, келушілердің қолын өңдеуге арналған тері антисептиктері көзделеді, олар көрінетін және қолжетімді жерлерде орнатылады.
4. Бөгде адамдардың кіруіне жол бермеу мақсатында асхана тек оқушыларға, оқытушылар құрамына және білім беру объектісінің қызметкерлеріне қызмет көрсетеді.
5. Асхана қызметкерлері мен келушілер (оқушылар, оқытушылар құрамы, білім беру объектісінің персоналы) үшін асханаға кіру мүмкіндігінше бөлек көзделеді.
6. Асхананың толтырылуы тамақтану залының отыратын орындарының жобалық қуатының 30% - нан аспайды.
7. Үстелдерді, орындықтарды орналастыру үстелдер арасындағы және келушілер арасындағы кемінде 2 метр қашықтықты қамтамасыз етуді ескере отырып жүргізіледі.
8. Асхана қызметкерлері (сатушылар, аспаздар, даяшылар, кассирлер және азық-түлікпен тікелей байланысы бар басқа да қызметкерлер) келушілерге бір рет қолданылатын маскаларда (маскаларды 3 сағатта кемінде 1 рет ауыстыру) қолдарын жиі өңдеумен қызмет көрсетеді.
9. Асханаларда өзіне-өзі қызмет көрсету түрі бойынша тарату жүргізілмейді.
10. Келушілердің қозғалысын бағыттау үшін еденге тиісті белгі қою, қоршаулар мен тосқауыл ленталарын салу арқылы әлеуметтік қашықтықты сақтау, адамдар жиналуы мүмкін жерлерге жол бермеу, кіретін және шығатын адамдардың қозғалыс ағынын бөлу мүмкіндігін көздеу қамтамасыз етіледі.
12. Олардың арасындағы 2 метрден кем емес қашықтықты сақтай отырып, 5 адамнан артық кезек құрылмайды.
13. Жоғарыда көрсетілген тармақтардың сақталуын бақылауды қамтамасыз ететін жауапты қызметкер бекітіледі.
15. Асхананың жұмыс режимі тамақтану аяқталғаннан кейін (ағындар арасында) түскі ас залын жинау және дезинфекциялау үшін кемінде 40 минут үзіліспен мектеп әкімшілігінің келісімі бойынша белгіленеді.
16. Объектінің әкімшілігі ауа температурасы мен ылғалдылығының оңтайлы жағдайларын қамтамасыз ету үшін ауа ортасын желдету және баптау жүйелеріне (тазарту, жуу, дезинфекциялау, сүзгілерді ауыстыру және т.б.) тексеру жүргізеді. Барлық үй-жайларды желдету күніне кемінде 3 рет жүргізіледі.
17. Желдету және ауаны баптау жүйесін тазарту және дезинфекциялау жоспарлы профилактикалық жұмыстар кестесіне сәйкес жүргізіледі.
18. Залдарда рұқсат етілген дезинфекциялау құралдарын қолдана отырып, күн сайын жинау жүргізіледі. Дезинфекциялау құралдарымен жұмыстың барлық түрлерін ылғал өткізбейтін герметикалық қолғаптарда орындау керек.