Бастауыш мектептің әртүрлі сыныптарындағы оқу және оқу іс-әрекетінің өзіндік ерекшеліктері бар. Егер бірінші сыныпта оқу ассимиляция объектісі болса (оқу әдістері игеріліп, оқылғанды түсіну бойынша жұмыс жүргізілуде), екінші немесе төртінші сыныптарда оқу біртіндеп жалпы білім беру дағдысына айналады, басқа пәндер бойынша білімді игеру кезінде өте қажет. Маңызды критерий меңгеруде оқумен қалай общеучебным іскерліктері болып табылады беглость оқулары.
Бастауыш мектепті бітіргеннен кейін жас студент синтетикалық оқуды игеруі керек, ол оқу мен түсіну техникасының бірігуімен сипатталады. Сондықтан бастауыш мектепте дауыстап оқу жылдамдығы мезгіл-мезгіл тексеріледі. Есте сақтау керек, дауыстап оқу кезінде минутына 40 сөзден тұратын оқу жылдамдығы мәтіннің нақты жағын ғана қабылдауға мүмкіндік береді. Семантикалық түсінік бүкіл сөзбен оқу әдісімен минутына кемінде 60 сөз оқу қарқынында пайда болады. Минутына 90 сөзден тұратын синтетикалық дауыстап оқуды меңгеру оқылымды терең түсінуге мүмкіндік береді. Сондықтан мұғалімнің ерекше бақылауында оқудың техникалық жағы, яғни белгілі бір уақыт аралығында оқу техникасы бойынша білім, дағдылар болуы керек.