Балалар психологиясы, логопедия саласындағы мамандар балалардың сөйлеу тілінің даму деңгейі қолдың ұсақ моторикасының даму деңгейіне тікелей байланысты екенін әлдеқашан анықтаған. Егер саусақтардың қозғалысы "Жоспар бойынша" дамитын болса, онда сөйлеудің дамуы да қалыпты шектерде болады. Егер саусақтардың дамуы артта қалса, сөйлеудің дамуы артта қалады.
Саусақ пен қол қимылдарын жаттықтыру баланың сөйлеу дамуын ынталандыратын, артикуляциялық қозғалыстарды жақсартуға, қолды жазуға дайындауға және, ең бастысы, ми қыртысының жұмысын арттыратын, баланың ойлауының дамуын ынталандыратын күшті құрал болып табылады.
Жақсы моториканы дамытудың жоғары деңгейі бар бала логикалық ойлауды біледі, есте сақтау қабілеті, зейіні және үйлесімді сөйлеуі жеткілікті дамыған.
Логопед. Б. Байболова