Клубтың негізгі қызметі:
- позитивті отбасы тәрбиесіне ықпал ету;
-әлеумсеттік және отбасылық қарым қатынастың жаңа формаларын дамыту;
- мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың ата-аналарының педагогикалық білімдерін арттыру ;
- тәрбиелік функцияны орындауда отбасына көмек көрсету;
Байланыс формасы |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Дайындық жұмыстары |
Қыркүйек |
|||
Отырыстар |
1.2021-2022 оқу жылына дайындық 2.әртүрлі |
оқу жылындағы үйірме қызметінің негізгі бағыттарын анықтау |
Ұйымдастырушылық мәселелер |
Қазан |
|||
Отбасылық кеш |
«Ана – жылулық пен отбасылық ошақтың сақтаушысы» |
1. Өз отбасына деген сүйіспеншілік пен мақтаныш сезімін, ата-анаға деген құрмет сезімін тәрбиелеу; 2. Балалардың үй жұмысына қатысуы, анасына көмектесу және отбасында жылы қарым-қатынас орнатудың рөлін анықтау; 3. Коммутативті қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту; 4. Берілген мәселеге байланысты жағымды эмоциялар мен сезімдерді дамыту. |
1. Ата-аналарға арналған жадынама; 2. Шақыру; 3. Фотокөрме; 4. Сценарий әзірлеу; 5. Сурет салу сайысы
|
Қараша |
|||
Отырыс |
1.Кадет қозғалысының 20 жылдығын мерекелеуге дайындық 2. Жаңа жылға дайындық |
|
Шақыру Ата-аналарға арналған жадынама Қазіргі Мектепті безендіру |
Желтоқсан |
|||
Практикалық Ойын |
«Мектеп-отбасы»
|
1. Өз отбасының тарихына, оның салт-дәстүріне, ата-аналардың кәсіби қызметіне қызығушылықтарын дамыту; 2. Балалар мен ата-ана арасындағы өзара түсіністікті нығайтуға үлес қосу; 3.Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру; 4. Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты нығайту. |
1. Тақырып бойынша ата-аналарға сұрақ қою; 2. Шақыру; 3. Тестілеу; 4. Сценарий әзірлеу; 5. Жағдайларды таңдау.
|
Ақпан |
|||
Отырыс |
8 наурыз және Наурыз мерекелеріне дайындық |
.Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты нығайту. |
Instagram желісіндегі ақпарат |
Наурыз |
|||
Талқылау |
«Адамдар арасындағы қарым-қатынас ережелері» |
1 есеп шығару 2. Балалар қарым-қатынас ережелерін сақтауға келісе ме? |
1. Жағдайларды таңдау 2. Шақыру 3.Балаларға арналған сауалнама |
Мамыр |
|||
Бір сағаттық жылы қарым-қатынас |
«Баланың эмоционалдық әл-ауқаты: бұл не?» |
1. Балалар мен ата-ана арасындағы өзара түсіністікті нығайтуға үлес қосу; 2.Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру; 3. Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты нығайту |
1..Шақыру; 2. Ата-аналарға арналған ескерту; 3. Зерттеу; 4. Жағдайды таңдау
|
Клубтың жетекшісі Гапич С.С