"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 3 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №3 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования по Акмолинской области» 

СоцСети

   

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Оқуда- ештеңе жоқ, оқитын нәрсені не оқып отырғандығын түсіну бастысы мақсат». 1-бөлім

05.03.2019

Бүгінгі күні ғылыми ақпараттың жаңару қарқыны өскен кезде, жемісті жұмыс істегісі келетіндердің барлығы өз білімін аяқтап, қайтадан бастауы тиіс. Заманауи ойлар шынайы білім тек өзін-өзінің білімі деп саналады. Сондықтан әрбір адам оқу кітабын өз бетінше пайдалана алады. Мектеп оқушылары үшін білім алудың негізгі кітабы оқулық болып қалады, қазіргі заманғы ақпараттық тасымалдаушыларға қарамастан, мәтіндік ақпаратпен жұмыс істеуге тура келеді.  Өкінішке орай, өтпелі заманауи сабақ мұғалімнен оқушыға білім берудің сабағына айналды. Шындығында, оқулық оқытуда маңызды рөл атқарады. Ұзақ мерзімді бақылаулар арқылы сыныптағы оқулықпен жұмыс істеу біртіндеп екенін көреміз. Зерттеу мәселесі оқушыларды одан әрі тәрбиелеу мақсатында оқулықтармен жұмыс жасау әдістерін және тәсілдерін анықтау қажеттілігі болып табылады. Әрбір мұғалім оқушылардың оқу дағдыларын меңгеру бойынша жұмысына, назар аудару керек.К.Д. Ушинский былай дейді: «Оқуда- ештеңе жоқ, оқитын нәрсені не оқып отырғандығын түсіну бастысы мақсат.»

Оқу құралын оқып үйрену дағдыларын қалыптастыру үшін кітаппен жұмыс істеудің ең қолайлы әдістері.

1кезең–Оқуға дейінгі жұмыс. Міне, параграфтың немесе тараудың тақырыбымен жұмыс. Бұл кезеңде әрбір баланы оқуға қосу керек. Кітаппен жұмыс істеуде үлкен «плюс», егер оқушы бүгінгі күні зерттелетін тақырып туралы тақырыпты айқындамаса қиын болады.

 2 кезең–Оқулықпен тікелей жұмыс істеу. Бұл оқылымның өзі. Міне, оқулықта жұмыс істеу міндетті түрде оқушыны мұғалімнен хабардар ететін белгілі бір мақсатқа ұмтылу керек және кейінірек олар өздері үшін оқулықты, параграфты, тарауды оқуға мақсаттар қойып отырады. Оқу кітабын оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: таңдалған мәтін фрагментіне енгізілген ақпаратпен танысу, ақпаратты түсіну, есте сақтау, әр түрлі білім беру және өмірлік жағдайлардағы ақпаратты пайдалану.

3 кезең– Оқулыққа енгізілген жұмыс туралы ақпаратты өңдеу. М.И. Калининнің айтуынша, «оқыған ойларды тереңдете түседі, құбылыстарды іздеуге және талдауға деген ынтаны көтереді»  Оқулықта оқыған мәтінді жақсы түсіну үшін мәтінмен диалог, мәтінге сұрақтар қою, гипотезаларды және тестілеуді, өзін-өзі тексеруді, мәтіндік кемшіліктерді толтыруды, мысалдармен жұмыс жасауды, жазуға және астын сызуға, негізгі нәрсені ерекшелеуге, жоспарды құруға, жазба жасауға мүмкіндік беретін әдістерді енгізу керек диаграммаларды, суреттерді және кестелерді жасау. Бұл оқулық мәтініне енгізілген ақпаратты өңдеу әдістері.

 Н.Мартин

Stage 3 - The work of processing information embedded in the text of the textbook. M.I. Kalinin notes that “reading deepens thinking, encourages thought to search and analyze phenomena” [4]. For a better understanding of the text you read in a textbook, you should introduce such methods of working with a book as a dialogue with the text, questions to the text, putting forward hypotheses and testing them, self-checking, filling in the text gaps, working with examples, writing out and underlining, highlighting the main thing, drawing up a plan, note-taking , drawing up diagrams, pictures and tables. These are all techniques for processing information embedded in the text of the textbook.
Written by Martin N. History Teacher

 

Written by Martin N. History Teacher


 
 
Просмотров: 635


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст