"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 3 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №3 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования по Акмолинской области» 

СоцСети

   

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2- бөлім «Оқуда- ештеңе жоқ, оқитын нәрсені не оқып отырғандығын түсіну бастысы мақсат».

11.03.2019

Кітаппен әңгімелесу үшін толыққанды әңгіме болу үшін оқушылар оқығанда сұрақтарға жауап беруі керек. Оқытушының оқушылармен жасайтын ең маңызды жұмыстары мәтінге қатысты сұрақтар бойынша жұмыс істеуі керек. Бұл жұмыс, ең алдымен, оқушылардың мәтіннің негізгі тармақтарымен жұмыс істеуіне үйрету үшін қажет.

Басқасы қарапайым, бірақ сонымен қатар кітаптан ақпаратты өңдеудің қажетті әдісі - оқу жоспарын дайындау. Жақсы жазылған жоспар соңғы нәтиже туралы, мәтінді талдай білу, мазмұнды меңгеру дәрежесі туралы айтады. Жоспар - бұл көлемді мәтіннің мағынасын беретін қысқаша жазба. Ол оқулықтың кезектілігін көрсетеді және оқулықта ұсынылған материалды қорытады, оның мазмұнын көрсетеді. Жоспарға сәйкес оқушылар оқу мазмұнын еске түсіреді. Жоспармен жұмыс жасағанда, көңіл бөлінеді және есте сақтау ынталандырылады. Г.Г.Гетцов былай деп жазады: «Бұл оқушының ойына шабыт беретін және оны өз бетімен ұшуға мүмкіндік беретін жоспарлар».

«Оқушылар оқулық мәтінімен өз бетімен жұмыс істеуді үйрету». Бұл мәселенің бір шешімі - әрбір сабақта және үйде тарих сабағының жүйелі жұмысын үш кезеңнен тұрады:оқудан және оқығаннан кейін. Кітаппен жұмыс істеу дағдылары мен дағдылары әр балаға сәтті өзін-өзі тәрбиелеуге көмектесуге арналған.

Авторы тарих мұғалімі Н.Мартин

Просмотров: 560


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст