"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 3 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №3 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования по Акмолинской области» 

СоцСети

   

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқуды жекелендіруге арналған тоғыз жол

29.03.2019

1. Тапсырма: Балалар (жеке немесе топтарда) өздерінің біліміне негізделген әртүрлі міндеттерге ие, ал қабілетті балаларды ойлаудың жоғары деңгейін дамытуға ықпал ететін проблемалық шешімдерді және зерттеу дағдыларын пайдалануды талап ететін күрделі міндеттер ұсынуға болады.

2. Нәтиже: балалар ортақ мақсатқа сәйкес бір тапсырма бойынша жұмыс істейді, бірақ мұғалім алдыңғы тәжірибені ескере отырып әр баланың әртүрлі нәтижелерін күтеді. Бұл идеяны түсіну үшін басқаларға түсіндіру әдісін түсіну - бұл бір уақытта күрделі және қызықты процесс. Кәмелетке толған балаға нәрестені түсіндіру немесе басқа нәрсені үйрету ұсынылады; басқа жастағы балаларға арналған нәрселер жазу және дамыту.

3. Жұмыс ритмі: балаларға жалпы тапсырмалар ұсынылады, бірақ оларды аяқтау үшін бөлінген уақыт олардың дағдыларына байланысты анықталады. Бала қабілетті бала басқаларға қарағанда негізгі тапсырманы орындайтын уақытты аз жұмсайды деп болжауға болады, одан кейін күрделі қосымша жұмысқа қол жеткізе алады (негізгі оқу жоспарының мақсаты бойынша оқуды қиындатып, келесі оқу мақсатына жетпестен оқытуды қиындатады). Көптеген қабілетті балалар қолда бар мүмкіндіктерге қарамастан ұсынылған қосымша тапсырмаларды орындау мүмкіндігін жіберіп алмайды, себебі олар қызығушылық пен ынта-жігердің болмауына байланысты ұзақ уақыт бойы негізгі міндеттерді орындады. Кейбір жағдайларда, кейбір балаларға барлық тапсырмаларды («тығыздау» деп аталатын әдісті) орындамауға және қосымша жұмысқа баруға рұқсат етілуі мүмкін.

4. Қолдау: балалар ортақ тапсырма бойынша жұмыс істейді, бірақ олардың кейбіреулері басқаларға қарағанда көп немесе аз қолдау алады. Кәмелетке толмаған бала ақпараттың және коммуникациялық технологияларды пайдалану, оқу дағдыларын дамыту немесе бірлескен машықтану дағдыларын дамыту және т.б. сияқты әлсіз болып табылатын белгілі бір білім салаларында көмекке мұқтаж болуы мүмкін.

5. Ресурстар: балалардың ортақ міндеттері бар, бірақ оқырмандардың неғұрлым озық дағдыларын немесе зерттеу дағдыларын қажет ететін түрлі ресурстар ұсынылады. Балаға қабілетті балаларды әртүрлі ресурстарды немесе олардың жұмысын ұсынудың балама әдістерін қолдануға шақыруға болады.

6. Топтандыру: балалардың ортақ міндеті бар, бірақ олар ортақ табысқа қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін топтастырылған. Қуатты балалар кейде ұқсас қабілеттері бар құрбы-құрдастарымен топтастырылып, оларды жоғары деңгейде тапсырмақшы болады.

7. Рөлдер: Балалар ортақ міндеттерді орындайды, ал олардың әрқайсысы әр түрлі рөл атқарады. Кәмелетке толмаған бала негізгі тергеушінің рөлін немесе ақпаратты басқаруды ұйымдастырушы және топтық ресурстарды анықтай алады.

8. Үй тапсырмасы: Балалар үй тапсырмаларын әр түрлі алады, ал жеке оқушылар сыныпта басталған жұмысты аяқтау үшін біраз уақыт қажет болуы мүмкін. Неғұрлым қабілетті балаға неғұрлым егжей-тегжейлі зерттеу немесе түрлі тапсырмалар үшін тақырыптың күрделі аспектілері берілуі мүмкін.

9.Диалог / Сұрақтарды қолдану: мұғалім өз сұрақтарына жауап береді және олардың деңгейіне байланысты студенттердің сұрақтарына жауап береді. Диалог бойынша дифференциация жақында талантты балалардың қажеттіліктерін қанағаттандырудың басты элементі ретінде атап өтілді. Сұрақтарды пайдалану келесі бетте сипатталады.

 

А.М.Казбекова

 

Просмотров: 653


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст