"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 3 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №3 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования по Акмолинской области» 

СоцСети

   

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

БҰЛ ҚЫЗЫҚ! Lesson Study тәсілі (Сабақты зерттеу)

15.11.2022

14 қарашада мұғалімдер И. Яськова, Л. Крагель және З. Кисанова ұжым үшін "Lesson Study"тақырыбы бойынша интерактивті әңгіме өткізді. "Lesson Study" дегеніміз не және оны белгілі бір мектеп аясында қалай жүзеге асыруға болады?

Lesson Study-мұғалімдік практика саласындағы білімді жетілдіруге ықпал ететін сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше нысаны болып табылатын педагогикалық тәсіл. Бұл тәсіл Жапонияда 19 ғасырдың 70-ші жылдарында құрылған. Lesson Study жоспарлауды, оқытуды, бақылауды, оқыту мен оқытуды талдауды, қорытындыларды құжаттауды бірлесіп жүзеге асыратын мұғалімдер тобының қатысуын қамтиды. Lesson Study циклін өткізу кезінде мұғалімдер әртүрлі педагогикалық тәсілдерді өзгерте немесе жетілдіре алады, содан кейін олар Lesson Study ашық өткізу немесе оны пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныстарды жариялау арқылы жалпыланады және әріптестеріне таратылады.  Ең сәтті Lesson Study әдістемені жетілдіру мақсатында қолданылады.

Бастауыш және орта мектептегі негізгі пәндер бойынша, сондай-ақ оқытуға бағалау (ОдО) сияқты тұжырымдамалық педагогикалық тәсілдерді әзірлеу мақсатында оқушыларды оқыту және олардың білім деңгейін арттыру. Lesson Study циклін өткізу барысында топтарда (немесе жұпта) жұмыс істейтін мұғалімдер:

  • оқушыларды оқыту мен дамытудың басымдықтарын келісу үшін олар күнделікті қалыптастыратын мерзімді бағалау материалдарын пайдалану;
  • белгіленген міндеттерге жауап беретін әдісті бірлесіп анықтау

одан әрі жетілдіруге жататын оқыту

  • әрқайсысы үш "Зерттелетін оқушының" кандидатураларын анықтау

оқушылардың белгілі бір тобының типтік өкілі болып табылады

сыныпта: жоғары, орташа немесе орташа деңгейден төмен;

  • LessonStudy-ді бірлесіп жоспарлау, оның барысында үш "Зерттелетін" оқушыны бақылау нәтижелері контекстінде оны жүргізу әдістемесін пайдалану нәтижелері пайдаланылады және мұқият зерттеледі;
  • Lesson Study барысын екпінмен бірлесіп бақылауды жүзеге асыру

оқытудың нәтижелілігіне және "Зерттелетіндердің"дамуына ерекше назар аудару

оқушылар. Аталған әрекеттерді қайталауға және жақсартуға болады

сабақтар сериясы бойы, бірақ барлық Lesson Study-де бақылау жоқ

міндетті;

  • "Зерттелетін" оқушыыларға олардың пікірлерін анықтау үшін сауалнама жүргізу

Lesson Study;

  • реакцияны талдау мақсатында Lesson Study талқылауын жүзеге асыру

қолданылатын әдіске" Зерттелетін " оқушылар, олар қол жеткізген прогресс, олар көрсеткен оқу нәтижелері немесе оқудағы қиындықтар, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алған тәжірибелері;

  • Lesson Study тәсілін қолдану нәтижелерін көрсету

әріптестердің кең аудиториясына презентация, демонстрация немесе

коучинг-сессия өткізу.

 

                                                            Мұғалім  Кисанова З.

 

Просмотров: 325


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст