14 қарашада мұғалімдер И. Яськова, Л. Крагель және З. Кисанова ұжым үшін "Lesson Study"тақырыбы бойынша интерактивті әңгіме өткізді. "Lesson Study" дегеніміз не және оны белгілі бір мектеп аясында қалай жүзеге асыруға болады?
Lesson Study-мұғалімдік практика саласындағы білімді жетілдіруге ықпал ететін сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше нысаны болып табылатын педагогикалық тәсіл. Бұл тәсіл Жапонияда 19 ғасырдың 70-ші жылдарында құрылған. Lesson Study жоспарлауды, оқытуды, бақылауды, оқыту мен оқытуды талдауды, қорытындыларды құжаттауды бірлесіп жүзеге асыратын мұғалімдер тобының қатысуын қамтиды. Lesson Study циклін өткізу кезінде мұғалімдер әртүрлі педагогикалық тәсілдерді өзгерте немесе жетілдіре алады, содан кейін олар Lesson Study ашық өткізу немесе оны пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныстарды жариялау арқылы жалпыланады және әріптестеріне таратылады. Ең сәтті Lesson Study әдістемені жетілдіру мақсатында қолданылады.
Бастауыш және орта мектептегі негізгі пәндер бойынша, сондай-ақ оқытуға бағалау (ОдО) сияқты тұжырымдамалық педагогикалық тәсілдерді әзірлеу мақсатында оқушыларды оқыту және олардың білім деңгейін арттыру. Lesson Study циклін өткізу барысында топтарда (немесе жұпта) жұмыс істейтін мұғалімдер:
одан әрі жетілдіруге жататын оқыту
оқушылардың белгілі бір тобының типтік өкілі болып табылады
сыныпта: жоғары, орташа немесе орташа деңгейден төмен;
оқытудың нәтижелілігіне және "Зерттелетіндердің"дамуына ерекше назар аудару
оқушылар. Аталған әрекеттерді қайталауға және жақсартуға болады
сабақтар сериясы бойы, бірақ барлық Lesson Study-де бақылау жоқ
міндетті;
Lesson Study;
қолданылатын әдіске" Зерттелетін " оқушылар, олар қол жеткізген прогресс, олар көрсеткен оқу нәтижелері немесе оқудағы қиындықтар, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алған тәжірибелері;
әріптестердің кең аудиториясына презентация, демонстрация немесе
коучинг-сессия өткізу.
Мұғалім Кисанова З.