Менің ойымша, мұғалімдер тәрбиеде де, оқуда да жетістікке жетеді, егер балалар мұғалімнің оларды жақсы көретінін білсе, ата-аналар баласының мұғалім ретінде жақсы көретініне сенімді болса, ол талантты ма, жоқ па, тәртіпті ме, жоқ па, сөзбен айтқанда, оны қалай болса солай жақсы көреді. Мұғалімнің міндеті-балалар мен олардың ата-аналарын мектептегі оқу және тәрбие процесінің толыққанды қатысушылары болатын Достық ұжымға біріктіру.
Қоғамдық өмірдің қазіргі жағдайын талдай отырып, отбасы мен мектеп жүйесіндегі маңызды бағыт-клубтық қызмет. Мектепте ата-аналардың отбасылық клубтарын ұйымдастыру-игі іс. Бұл ата-аналарды біріктіреді, балаларды тәрбиелеуде өзіндік бақылауды дамытуға, ата-аналардың өзін-өзі бағалауының сәйкестігін қалыптастыруға, қоғамдық өмірдің қазіргі жағдайын талдауға мүмкіндік береді, отбасы мен мектептің жұмыс жүйесіндегі маңызды бағыт-бұл клубтық қызмет ата-аналар ұжымында әрдайым әртүрлі білім беру жүйелеріне, әртүрлі бағыттағы мектептердегі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың нәтижелеріне қызығушылық танытатын адамдар бар. Мәселен, "Шаңырақ" отбасылық клубының жұмысы аясында және "қыста оқимыз" қысқы демалыс кезеңінде іс-шараларды өткізу әдістемесіне сәйкес "оқу мектебі" жобасы аясында 1-11 сынып оқушылары ата-аналарымен бірге ұсынылған кітаптарды оқуға қатысты. Оқушылар ұмытылмас экскурсияларға барды кітап қиялдары әлемі. Балалар көркем әдебиетті, сүйікті ертегілерді оқыды, әрине, ата-аналарымен, ата-әжелерімен әсерлерімен бөлісті. Оқушылар мен олардың ата-аналарын біріктіретін отбасылық клуб балалардың көз алдында ата-аналардың беделін арттыруға, отбасылық дәстүрлерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
ТІЖО Ионина Ю.А,