Қазіргі уақытта мектепте оқушылармен психологиялық жұмысты ұйымдастыру мен жүзеге асырудың негізгі рөлін психологиялық қызмет атқарады. Оның функциялары бар, соның негізінде ол педагогикалық процестің барлық қатысушыларының жеке басы мен қызметін алдын-алу, диагностикалау, дамыту және түзету бойынша әр түрлі іс-шараларды жүзеге асырады және үйлестіреді.
Психологиялық қызметтің негізгі принциптерін іске асыру баланы дамып келе жатқан тұлға ретінде зерттеудің тұтас жүйесін құру кезінде ғана мүмкін болады, яғни.кешенді профилактикалық диагностикалық бағдарламаны құру арқылы. Негізгі мақсаты балалардың психологиялық денсаулығын сақтау және олардың дамуына қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету болып табылатын мұндай бағдарлама бүкіл оқу процесінде тұлғаны қалыптастырудың стратегиялық бағытын анықтайды. Бір жағынан, ол әр оқушының жеке ерекшеліктерін көрсетеді, ал екінші жағынан, ол мұғалімдердің, ата — аналардың, әкімшіліктің сұранысына негізделген жағдайда да, диагностикалық тексеру нәтижесінде оның қажеттілігі анықталған жағдайда да оған уақтылы көмектесуге мүмкіндік береді
Педагог-психологтың жұмысы осылайша мектептің білім беру процесін басқару жүйесінің қажетті элементіне айналады, өйткені оның қызметінің нәтижелері мектептегі оқу сапасын бірқатар міндетті критерийлер бойынша бағалауды қамтиды. Аталған критерийлерді енгізу білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық даярлығын жаңғыртудың бүкіл процесін айқындайды.
педагог-психологы Штефан О. Р.