"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 3 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №3 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования по Акмолинской области» 

СоцСети

   

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып сағаты "Ата-аналардың мамандықтары"»

16.03.2020

Форма: Ауызша журнал

Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларының мамандық әлеміне танымдық қызығушылығын дамыту.

Міндеттер:

- балаларда "еңбек қызметі" ұғымын қалыптастыру»;

- балаға отбасының, ата-аналардың оның өмірі мен қоғам өміріндегі маңыздылығын көрсету;

–- монологиялық және диалогтік сөйлеуді дамыту;

- балалардың адамгершілік және этикеттік нормаларды меңгеруіне ықпал ету.

Құрал-жабдықтар:

Мұғалім үшін: мультимедиялық проектор, экран, компьютер, мамандықтар туралы кітаптар көрмесі, сахналауға арналған костюмдер, балалардың ата-аналарының мамандықтары туралы плакаттар көрмесі, балаларға арналған сыйлықтар, аспаптар атаулары бар конверттер.

Ата-аналар шақырылды: тәрбиеші, өрт сөндіруші, милиционер, дәрігер.

Сынып сағатының барысы

Балалар топтар бойынша отырады (әр қатар-топ)

I. мұғалімнің кіріспе сөзі

- Балалар, сынып сағатының атауы бойынша, бізде әңгіме түрлі мамандықтар туралы болатынын болжаған шығарсыз. Әлемдегі мамандықтар өте көп, тіпті ешкім дәл қанша айта алмайды. Бірақ оларды бір біріктіреді: әрбір адам қандай да бір дағдылар мен іскерлікке ие бола отырып: балаларды үйрету, көпір салу, болат пісіру, нан өсіру, науқастарды емдеу, мұны басқа адамдар үшін жасайды.

Д. Родаридің "қолөнерді немен иісі шығады" өлеңін сахналау.

Әр істің иісі ерекше:

Ағаш шебері жанында -

Жаңғақ пен балғын тақта иісі бар.

Бояу скипидар және бояу иісі.

Шофер күртесі бензинмен иісі бар.

Жұмысшы блузасы-машина майы.

Кондитер мускатты жаңғақ иісі.

Халатта дәрігер жағымды дәрі.

Балық және теңіз иісі теңіз.

Тек жалаңаш емес, иісі жоқ.

- Неліктен бұзау иісі жоқ? (балалардың жауаптары)

Бүгін сынып сағатында біз мамандықтар туралы көп қызықты мәлімет аламыз: ата-аналарыңыздың қайда жұмыс істейтінін айтасыз.

Балалар неге ата-аналардың кәсібі туралы білуі керек деп ойлайсыз? (Балалардың жауаптары. Мүмкін, біреу ата-ана мамандығын ұнатады және ол өсіп, сол іспен айналысқысы келеді.

ІІ. Ата - аналардың кәсіптерімен танысу

Мұғалім: ата-аналар кім жұмыс істейді?

Балалар кезекпен ата-аналарының мамандықтары туралы айтады (балалар өз плакаттарын айтады және көрсетеді))

- Жарайсыңдар! Ата-аналардың еңбегі мен кәсіптері туралы көп білесіздер. Балалар, қолдарыңды көтеріңіз, анамның немесе әкенің жұмысында кім болды?

II. Сергіту сәт.

Марка Бернестің " өлеңімен мен сиқыршы болып жұмыс істеймін!»

IV. Ата-аналардың өз мамандықтары туралы әңгімесі:

- Адамдарды қалай ойлайсыз, қандай мамандықты сиқыршы деп атауға болады? Неліктен? (балалардың жауаптары)

- Әрине, дәрігерлерді сиқыршы деп атауға болады. Олар бізге өз денсаулығын сақтауға, адамдардың өмірін құтқаруға көмектеседі. "Дәрігер" – "заклинатель, колдун"сөзінің бастапқы мәні. Ежелгі заманнан бері дәрігерлер ерекше адамдар болып саналды, емдеумен діни қызметкерлер, аталар, шамандар айналысты. Дәрігерге құдайлар көмектеседі деп саналды. Ежелгі Грецияның ұлы философы Сократ әлемдегі барлық мамандықтар-адамдардан, тек дәрігер, мұғалім және төреші-Құдайдан. Бұл керемет мамандық туралы тыңдаңыз. Анамның кәсібі туралы әңгімесі (осы уақытта мамандық туралы слайдтар жүргізіледі).

Тағы бір сиқырлы мамандық туралы әкем Алеши айтып береді.

- Егер кенеттен апат болса,

Бірдеңе жанады,

Онда өрт сөндіруші шұғыл қажет.

Ол өшіреді, - бұл дәл.

Мамандық туралы әкенің әңгімесі және өрт сөндіру бөліміне экскурсияға шақыру.

- Егер сіз қайғыға тап болсаңыз,

02 телефоны жинады.

Сізге милиция келеді,

Барлығына көмектеседі, барлығын құтқарады.

Мамандық туралы әкенің әңгімесі.

Балалар үшін екінші ана -

Балабақша тәрбиешісі.

Шыдамды бастап ребятней,

Олардың ойынымен көңіл көтереді.

Анамның мамандығы туралы әңгімесі.

V. жұмбақтарды шешу

Әлемдегі мамандықтар көп және олардың барлығы қызықты. Көптеген мамандықтарды біз бүгін атаған жоқпыз, қазір мен жұмбақтар шешетін боламын, ал сіз қандай мамандықтар туралы ойлауыңыз керек.

- Өткен жолы ұстаз болды,

Таңғы ас – завтрак .

Ол өте көп білу керек,

Себебі, ол ... Жауап: Артист

Біз ерте тұрамыз,

Өйткені біздің қамқорлық –

Барлығын таңертең жұмысқа апарыңыз. Жауап: Жүргізуші

Ол жер айналасында жүрді

Кемелер және кемелер,

Ол көптеген елдерді көрді,

Менің досым ... Жауап: Капитан

Ол ұшқыш емес, ұшқыш емес,

Ол ұшақ емес,

Ал үлкен зымыран,

Балалар, Кім, айтыңызшы, бұл? Жауап: Ғарышкер

Суретші емес, бірақ бояу

Ол үнемі иісі, сурет бойынша шебер емес -

Ол қабырғада шебер! Жауап: Маляр

Ақ бормен және көрсеткішпен

Ол бізге сабақ өткізеді!

Және әңгімелейді

Біздің сүйікті ... Жауап: Педагог

Қырыққабат щиін кім дәмді дайындайды деп айтыңыз,

Хош иісті котлеттер, салаттар, винегреттер,

Барлық таңғы ас, түскі ас? Жауап: Аспаз

Бұл сиқыршы бар,

Бұл суретші,

Жоқ, қылқалам және бояу,

Ал тарақ пен қайшы.

Ол жұмбақ күшке ие:

Кімге байланысты,

Ол әдемі болады. Жауап: Шаштараз

- Бүгін біз ата-аналардың кейбір мамандықтарымен таныстық. Ал сіз қалай ойлайсыз, қандай да бір істе кәсіпқой болу оңай ма?

Балалар. Жоқ. Көп нәрсені үйрену керек. Көп жұмыс істеу.

VII. Рефлексия

Еңбек құрылысшылар барлық қажет,

Барлық және дәмді кешкі ас қажет,

Доктор болу үшін барлық лечил,

Және мұғалім үйретеді.

Ұшқыш ұшу үшін қажет…

Ал, сен кім болғың келеді?

Сіз кім болғыңыз келсе, қашан өсе аласыз, неге сіз басқа емес, осы мамандықты таңдағыңыз келеді. Осы мамандық туралы толығырақ біліңіз.

Бірақ сіз кім болдыңыз –

Дәрігерлер немесе әртістер,

Ғарышкерлер, тракторшылар,

Маңызды бір тілек бар:

Сіз болу үшін

Жақсы азаматтар.

Ұлы Отан соғысының азаматы

Мейірімді және асыл болуға тиіс,

Ақылды, адал, ұлы,

Работящим, законопослушным.

Өз отбасын, жақындарын сүю,

Тіпті төмен ойларға жол бермеңіз.

Ал егер пафоссыз айтсаңыз, оңайырақ!

Балалар, жақсы адамдар болыңыз!

- Балалар, ал қазір сіздің ең басты жұмысыңыз қандай? (Үйрену).

 

Просмотров: 666


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст