"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 3 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №3 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования по Акмолинской области» 

СоцСети

   

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған Компьютер-оң және теріс жақтары

26.03.2024

Біз ақпараттық технологиялар ғасырында өмір сүріп жатырмыз. Ұқсас атаулары бар электронды гаджеттер тізбегі - iPhone, iPad, iPods, смартфондар - ересектерде аздап бас айналуды және балалардың қуанышын тудырады. Бұл ақпараттық шапқыншылыққа қарсы тұру мүмкін емес, сондықтан тек бір нәрсе қалады - технологиялық прогрестің жаңалықтарын ақылға қонымды мақсатта қалай пайдалану керектігін анықтау. Егер біз балалар туралы айтатын болсақ, онда ақылға қонымды - бұл баланың игілігі үшін, яғни оның дамуы мен оқуы үшін.

Екінші жағынан, балалардың компьютерлік құзыреттілігін арттырумен қатар, бізде бірқатар жағымсыз салдарлар бар: сөйлеудің төмендеуі, агрессивтіліктің жоғарылауы, көру қабілетінің нашарлауы, қалыптың бұзылуы және, сайып келгенде, компьютерлік және Интернетке тәуелділік. Өздеріңіз білетіндей, "балалар-біздің болашағымыз", осы жағымсыз салдардың барлығы балаларды дамыту саласында жұмыс істейтін мамандарды бей-жай қалдыра алмады. Бала ойын сюжетін өзі ойлап тауып, өзгерте алады. Оның үстіне, компьютерлік ойындар балаларға өздерінің қиялдары мен қиялдарын барынша пайдалануға мүмкіндік беретін шексіз ойын құралдарының жиынтығын ұсынады. Мысалы, егер іс жүзінде бала қарындаштарды, бояуларды, маркерлерді шектеулі түстермен қолдана алса, онда компьютерлік ойында оған әр түрлі реңктері бар шексіз түстер палитрасы қол жетімді. Сонымен қатар, сурет салуды білмейтін балалар да геометриялық фигуралардың, ертегі кейіпкерлерінің және декорациялардың дайын суреттерін қолдана отырып композициялар жасай алады.

Балаларға арналған компьютерлік бағдарламалардың жеке түрі балаларға мектепте қажет болатын нақты оқу әрекеттерін үйретуге арналған. Мысалы, балаларды сандармен және қарапайым математикалық амалдармен, алфавит әріптерімен және сөз құрастыру ережелерімен таныстыратын ойындар бар. Оқыту бағдарламаларының негізінде "көңіл көтеру арқылы оқыту"принципі жатыр. Компьютерлік технологиялар оқу процесінде балаға таныс заттар мен ертегі кейіпкерлерінің жарқын бейнелерін пайдалануға мүмкіндік береді. Балалардың дұрыс әрекеттері дыбыстық және визуалды сигналдармен күшейтіледі. Осының арқасында сыртқы мәжбүрлеусіз балалар мектепте одан әрі оқуға қажетті дағдыларды үйренеді.

Жоғарыда аталған барлық артықшылықтарға қарамастан, компьютерлік бағдарламаларды пайдалану балалардың дамуы мен оқу процесіне жауап беретін ересектердің мұқият және саналы көзқарасын талап етеді. бірнеше маңызды сәттер. Бірінші талап балалардың жасына қатысты. Мамандар компьютерлік ойындарды бала 5 жасқа толғанға дейін қолдануды ұсынбайды. Неліктен? Біріншіден, виртуалды ортада балалар нақты заттармен емес, олардың белгілерімен айналысады: оларды қолында ұстауға, ауырлығын сезінуге, тастауға болмайды. Сондықтан балада кейбір пәндер туралы шындықтан өзгеше идеялар қалыптасуы мүмкін. Сондай-ақ, сананың белгісі деп аталатын функцияның қалыптасуы баяулайды, соның арқасында бала Нақты объектілер мен "белгілерді" (объектілердің белгілері) ажырата алады.

Екіншіден, компьютерлік ойындарға тым ерте құмарлық баланың психикасының дамып келе жатқан эмоционалды және ерікті салаларына теріс әсер етуі мүмкін. Мектепке дейінгі жастағы эмоциялар мен сезімдердің қалыпты дамуы үшін баланың құрдастарымен және ересектермен тікелей қарым-қатынас жасау мүмкіндігі өте қажет.

Балалардың компьютердегі іс-әрекеттері уақытпен шектелуі керек. 5 жастағы балаларға арналған дамытушы компьютерлік ойын бағдарламаларын пайдалана отырып сабақтардың ұзақтығы 10 минуттан және 6 жастағы балаларға - 15 минуттан аспауы тиіс. Егер ойын 10-15 минуттан кейін аяқталмаса, онда оның үзілуі баланың наразылық реакциясын тудыруы мүмкін.  Бұл сізге де, балаға да компьютердегі сабақтарды аяқтау процесін жеңілдетеді. Егер мектепке дейінгі мекемелерде компьютерлік сабақтарды ұйымдастыру туралы айтатын болсақ, онда мамандар мұндай сабақтарды аптасына екі реттен артық емес өткізуді ұсынады.

Осы ұсыныстардың барлығын есепке алу компьютерлік бағдарламаларды "пәндік" ойыншықтарға жақсы қосымша ретінде пайдалануға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, сіз баланың оқу және жұмыс процесінде компьютерде көбірек уақыт өткізуге мәжбүр болған кезде болашақта қолдана алатын пайдалы әдеттерін қалыптастыра бастай аласыз.

Мақаланың тақырыбына қойылған бастапқы сұраққа қайта оралсақ:" мектеп жасына дейінгі балаларға арналған Компьютер - жақсы және жаман жақтары", біз жауап береміз:"әрине, үшін". Бірақ біз ақылға қонымды үшін. Сіз бізбен келісесіз деп үміттенеміз.

Торговкина Т.А.

Просмотров: 704


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст