"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 3 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №3 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования по Акмолинской области» 

СоцСети

   

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Неге бала нашар оқиды? Баланы шоғырландыруға үйретеміз.

10.10.2019

Сіздің балаңыз бәрінен де жақсы — ол білімді, көп оқиды, құрдастарымен қарым-қатынас жасайды, спортпен шұғылданады, үйде көмектеседі. Бірақ үлгеріммен тұрақты проблемалар. Кейбір мұғалімдер шыдамдылық жетіспейді деп санайды, кейбіреулер "жаман компанияның"ықпалына проблемаларды есептен шығарады. Бірақ егер еңбек гигиенасы болмаса және назар аудара білмесе не?

Синдромы жұмыспен қамту

Балалар мектептен қоңырау-жұмыстан арылу екенін есте сақтайды.  Ең бастысы-академиялық сағаттарыңызды кейінге қалдыру, шығарылмауға және өз істерімен сабырлы айналысуға тырысу. Бұл "жұмыспен қамту синдромы"деп аталатын белсенді қызметті имитациялаудың зиянды әдетін тудырады.

"Жұмыспен қамту синдромымен" күресу үшін балаға басымдықты бөліп, бір күнге жоспар жасауға көмектесіңіз. 20% күш-жігердің 80% нәтиже әкелетінін түсіндіріңіз және оның сабақтарға күн бойы жұмсайтынын көрсетпейтінін түсіндіріңіз.

"Айдауда" бірге жұмыс істеуге тырысыңыз: мысалы, жарты сағат пісіріңіз және бала сабақ жасағанша, сіз үйде жұмыс істейсіз. Содан кейін үзіліс жасап, қанша үлгергенін айтасыз.
Шығармашылық тәртіпсіздік

Басқа жиі "мектеп әдеті" - барлығы үшін және бірден жету, міндеттерді жарты жолмен қалдыру, аяғына дейін жеткізбеу және басқаларын алу,"көп тапсырыстық" тұрақты режимінде жұмыс істеу. Балалық шақта күн сайын барлық пәндерді бірден оқуға тура келеді, бірақ жас шамасына қарай мұндай мультиздаттылық фокустауға кедергі келтіреді.

Балаға "жарты сағатқа бір есеп" ережесін ұсыныңыз: тапсырманы таңдаңыз, жарты сағатқа кесіңіз, оны ғана жасаңыз, содан кейін жарты сағатқа үзіліс алыңыз. Егер тапсырма орындалса, басқаға ауысыңыз, егер болмаса — оған жарты сағат алыңыз. Онымен бірге бірнеше кештерді отырыңыз және нақты тапсырма бойынша жұмыс істеу кезінде басқаларына ауыспауы үшін бақылаңыз.

Авторы Байзулгарипова Г. А

Просмотров: 715


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст