Бүгінде елімізде оқу проблемаларына назар аудару бойынша елеулі жұмыстар жүргізілуде. 24 қарашада мектепалды сыныптардың балалары үшін "Кітаптар үйі" шағын кітапханасы ұйымдастырылды, өздеріңіз білетіндей, балалар әртүрлі ойындар ойлап табуды, ертегілер, ертегілер жазуды, біз ересектер кейде еркелететін жағдайлар жасауды ұнатады. Бірақ бұл шығармашылықтың стихиялық көрінісінен басқа ештеңе емес. Оны ынталандыру дегеніміз-мектеп жасына дейінгі балалардың назарын адамның ішкі, рухани әлеміне аудару.
Мектептің білім беру және тәрбие процесінде кітапхана маңызды орын алады. Балалар кітапханасы тек бейімделгіш әлеуметтік-мәдени институт болып табылады. Балаларға кітапхана кеңістігі қажет, олар оны өз балалары ретінде қабылдай алады.
Білім беру мекемесінде барлық қолда бар ресурстарды пайдалана отырып, оқу, кітап және оның жыныстық-жасына, әлеуметтік-мәдени және жеке ерекшеліктеріне сәйкес келетін ақпарат тасымалдаушылардың дәстүрлі емес түрлері арқылы баланың даму ортасын құруға мүмкіндік бар.
Негізгі идея-балаларды оқу, білім беру қызметі арқылы қоғамның әлеуметтік-мәдени ортасына біріктіру. Дербес, көрнекі әдебиет объектісі ретінде кітапқа тұрақты қызығушылықты дамыту; балалардың шығармашылық қызметінде әдеби тәжірибесін белсенді пайдалану үшін жағдай жасау.
Мироненко Алина Сергеевна